Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében cookiekat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja a cookie kezelésre vonatkozó irányelveket. (Adatkezelési tájékoztató)
Alkatrész
Online alkatrész rendeléssel kapcsolatban leggyakrabban felmerülő kérdések
Leadtam online egy rendelést mikor vehetem át?
Amint a rendelése feldolgozásra került és az abban szereplő tételek átvehetőek/megérkeztek raktárunkba minden esetben küldünk Önnek erről emailt és SMS-t, ezután hétfőtől péntekig reggel 7-órától délután 18-óráig lehet átvenni a terméket.
Meddig tartják meg a rendelésemet, mennyi időm van átvenni?
Leadott rendelését tíz napig tartjuk lefoglalva Önnek társaságunk vállalatirányítási rendszerében.
Szombaton át tudom venni a megrendelésemet?
Szombaton kizárólag a szalonjaink vannak nyitva a raktár nem így a rendelését csak hétköznap tudja átvenni, szombaton nem.
Házhoz szállítással tudok rendelni alkatrészt?
Igen! Társaságunk több alvállalkozóval dolgozik így a rendeléseket minden nap átadja a futár cégnek, melyek megtörténtekor emailben megküldjük Önnek a csomagszámot ami alapján meg tudja tekinteni, hogy hol jár a csomagja. A csomag nyomon követési funkció elérési útját szintén tartalmazza az értesítő emailünk. A szállítási díjat a rendelés második lépésében tudja megtekinteni.
Rendelésemmel kapcsolatban szakmai kérdésem van kihez fordulhatok?
Telefonon a +36 1 281 80 00-es számon a 9-es gomb megnyomása után a 3202-es melléken. Emailen az ulloiweb@fordpetranyi.hu tudjuk fogadni kérdését. Itt kérjük a gyorsabb ügyintézés érdekében készítse elő az autó 17 karakteres alvázszámát, melyet a forgalmi engedély „E” mezőjében vagy az autó szélvédője mögött talál.
Szállítással vagy üzemeltetési kérdésem merült fel kihez fordulhatok?
Telefonon a +36 30 421 51 27-es mobiltelefonszámon kollégáink állnak szíves rendelkezésére míg emailben az ulloiweb@fordpetranyi.hu címen tudjuk fogadni a kérdését.
Tudok bankkártyával fizetni?
Igen. Szalonjainkban a bankkártyás fizetési lehetőség természetesen a rendelkezésére áll illetve a rendelésekor is tud bankkártyával fizetni, melyet a biztonságos átirányítást követően azt a SimplePay rendszere teszi lehetővé.
Szeretném visszaküldeni a rendelt terméket, ennek mi a menete?
Az alkatrészt személyesen a vásárlás helyére tudja visszavinni, ahol jóváírják kollégáink a vételárat. Amennyiben csomagküldéssel rendelte a terméket úgy a visszárut a 1195 Budapest Üllői út 309-es szám alá legyen kedves címezni. A visszautaláshoz kérjük vagy a csomagban vagy emailen írja meg nekünk a bankszámla számát, hogy társaságunk pénzügyi osztálya a jóváírást el tudja küldeni Önnek. Email cím: ulloiweb@fordpetranyi.hu A vásárlástól való elállás 14 napon belül lehetséges
Mennyi az alkatrészek jótállási ideje?
Minden gyári Ford és Motorcraft alkatrészre a vásárlás napjától érvényes a jótállás, melynek ideje egy év. Ez alól kizárólag az akkumulátorok a kivételek, melyeknek a jótállási ideje 3 év.
Az alkatrészek gyáriak?
Társaságunk által forgalmazott termékei a Ford központi raktárból érkeznek és mindegyik gyári eredeti alkatrészek. Minden engedéllyel és tanúsítvánnyal rendelkeznek, beszerzési forrásuk ellenőrzött. Ez természetesen igaz az olajokra és folyadékokra is, melyek után a környezetvédelmi termékdíjat megfizetve kerülnek hozzánk.
Nincs raktáron a keresett alkatrész, mennyi idő míg megérkezik?
Amennyiben van a magyarországi Ford központban akkor ennek ideje 1-2 munkanap. Amennyiben a németországi készletről érhető el a termék akkor az átlagos szállítási ideje 4-5 munkanap. Az angliai raktárból érkező termékek a Brexit óta vámoláson esik át, melynek költségét és ügyintézését a Ford kezeli, de emiatt a szállítási ideje 10-15 munkanap. A spanyolországi raktárból érkező alkatrészek átlagos szállítási ideje 10 munkanap. Természetesen erről rendelés feldolgozásakor tájékoztatjuk Önt.
Mit kell azon érteni, hogy az alkatrész hiánytétel?
Sajnos vannak olyan tételek, melyeket a Ford már nem gyárt, mert idős az autó ilyenkor az az információ, hogy a keresett termék elfekvfő és nem helyettesített. Az ilyen alkatrészek gyártása megszűnt. A pillanatnyi hiánytétel pedig azt jelenti, hogy jelenleg nincs raktáron a keresett alkatrész, de a jövőben várható annak gyártása. Ennek idejét a Ford központjából tudjuk megkérdezni
Mi az a betétdíj?
Vannak olyan alkatrészek, melyet a fenntarthatóság jegyében és az alapanyagok optimalizálása miatt a gyár felújít így ezen termékeket vissza kell küldeni a Ford központjába. A vásárláskor ennek külön felár díját ki kell fizetni, mely annak visszahozatala után a betétdíj összege jóváírásra kerül. Ehhez szükséges az eredeti doboz és a fizikális sérülésmentesség és maga a kicserélt eredeti Ford alkatrész.