Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében cookiekat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja a cookie kezelésre vonatkozó irányelveket. (Adatkezelési tájékoztató)
A Ford Transit új, könnyűszerkezetes fülkés alvázkivitele alacsony platómagasságával rengeteg könnyen pakolható felépítmény hordozására alkalmas, így különösen ideális városi elosztó- és szállító feladatokra.
A Ford európai Transit Center hálózatában megrendelhető új változat hátsó vázmagassága 100 mm-rel alacsonyabb az elsőkerék-hajtású Transit alapmodellekénél, így különösen alacsony platómagasság alakítható ki, ami jelentősen megkönnyíti a rakomány ki- és bepakolását.
A hagyományos szerkezetű fülkés alvázas Transitokhoz képest a 200 kilós tömeg megtakarítással a teherbírás is megnövekedett, amelynek előnyei különösen könnyűszerkezetes felépítményekkel használhatók ki. A tömegcsökkenés az üzemeltetés költségét tekintve is előnyökkel jár, hiszen jótékonyan hat a fogyasztásra.
A könnyűszerkezetes vázú kivitel az Európában változatlanul sikeres, kéttonnás teherbírású Transit sorozatra épít. Idén, 2018 júniusáig összesen 52 100 új Transit talált gazdára az európai piacokon, ami 13 százalékos növekedést jelent a tavalyi év azonos időszakához képest.
„A Transit sikereinek kulcsa a hatalmas méret-, felépítmény-, és hajtásláncválaszték, amit ez az új változat tovább bővít és erősít,” mondta Hans Schep, a Ford Európa haszonjárműves üzletágának vezetője. „Az új könnyűszerkezetes alvázú Transit izgalmas lehetőségeket kínál alacsonypadlós felépítmények építésére, olyanokéra, amelyeknél a könnyű ki- és berakodás különösen fontos szempont.”
A könnyűszerkezetes fülkés alvázkivitel az előkerék-hajtású Transit családra épül, és alapesetben hátsó fülkefal nélkül készül, hogy az esetleges egyedi építésű, zárt felépítmény innen is könnyen megközelíthető legyen.
A vevők háromféle tengelytáv közül választhatnak: a széles nyomtávú hátsó futómű a leghosszabb változathoz alapáron jár, a két rövidebbhez pedig megrendelhető. Mindhárom hosszvariáns legnagyobb megengedett össztömege 3,5 tonna.
A motorok valamennyi kivitelben a Ford 2,0 literes EcoBlue turbódízelei 130, vagy 170 LE-s teljesítménnyel, és hatfokozatú, kézi kapcsolású sebességváltóval.* A vevők a városi kiszállító, elosztó feladatokat jelentősen megkönnyítő hatfokozatú automata sebességváltót is választhatnak.