Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében cookiekat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja a cookie kezelésre vonatkozó irányelveket. (Adatkezelési tájékoztató)
A Ford több mint 1,35 millió járművet értékesített 2018-ban 20 hagyományos európai piacán*, amivel 7,6 százalékos piaci részesedést ért el.
Európában a Ford már zsinórban 4. éve az első számú haszongépjármű-márka a 20 európai piacon a 2018-as teljes évi értékesítési adatok alapján.
A Ford az elmúlt 25 év legjobb haszongépjárműértékesítését könyvelhette el, 380.900 darabot adva el 20 európai piacán 2018-ban, 8 százalékkal javítva a 2017-es eredményen. A piaci részesedés 0,6 százalékponttal, 14,1 százalékra nőtt a Ford 20 európai piacán, ami 1995 óta a legjobb eredmény.
A Ford SUV-eladásai 19,3 százalékkal nőttek 2018-ban, ami 275.100 darabot jelentett a Kuga és az EcoSport sikerének köszönhetően.
A Kuga és az EcoSport az eddigi legjobb évüket zárták: a Kuga értékesítése 153.800, az EcoSport értékesítése 111.700 darabot tett ki a Ford 20 európai piacán 2018ban. Az EcoSport iránti kereslet decemberben is erős maradt, amikor 55 százalékkal többet rendeltek a modellből, mint 2017 decemberében.
A gazdagon felszerelt modellek (Titanium, Vignale, Active, ST-line, ST és RS) tették ki több mint 70 százalékát a Ford személyautó-értékesítésének a hagyományos európai piacokon, ami 5,1 százalékpontos növekedést jelent.
A privát és flottavásárlók tették ki a Ford személyautóeladásainak 74,1 százalékát a márka öt legnagyobb európai piacán 2018-ban; ez jobb, mint az iparág átlaga
"Nagyon büszkék vagyunk rá, hogy a Ford újra Európa első számú haszongépjármű-márkája lett, a legjobb értékesítést produkálva 1993 óta, és a legjobb piaci részesedést érve el 1995 óta. SUV-modelljeinktovábbra is népszerűek: 2018-ban közel 20 százalékkal több kelt el belőlük.” Roelant de Waard, a Ford Európa marketingért, értékesítésért és szolgáltatásokért felelős alelnöke.
Az EcoSport eladásai 78 %-kal nőttek 2018-ban az előző évhez képest, így a tavalyi volt az EcoSport eddigi legjobb éve a Ford 20 európai piacán. A decemberi megrendelések 55%-kal haladták meg a 2017 decemberi eredményeket
2018-ban a Ford volt az Egyesült Királyság első számú autómárkája, zsinórban immár 42. éve vezetve a személygépkocsi-eladásokat, és 53. éve vezetve a haszongépjárműeladásokat. A Ford kilencedszer lett piacvezető Magyarországon, az európai rangsorban is előkelő 12,1 százalékos piaci részesedésével, mellyel a második a piacok rangsorában.
Sikeres termékkínálat: 2018-ban a Ford haszongépjármű-ágazata az elmúlt 25 év legjobb teljesítményét produkálta. 14,1 százalékos részesedésével 20 európai piacán a Ford immár zsinórban 4. éve Európa első számú haszongépjármű-márkája. A Ranger az élre ugrott: a november végi adatok alapján a Ford Ranger újra Európa legkelendőbb pickupja lett. 2018-ban a Ford 51.500 darab Rangert értékesített 20 európai piacán, vagyis 15,7 százalékkal többet, mint 2017-ben.