Bemutatjuk az új 2019-es Ford GT Carbon szériát

Az új, korlátozott darabszámban készített autó mintegy 18 kilogrammal könnyebb lett, s mindez olyan innovatív tömegcsökkentő megoldás-
oknak köszönhető, mint a karbonszálas keréktárcsa, a titán kipufogó, a titán kerékcsavarok, vagy éppen a kiegészítő szellőzőnyílásokkal
ellátott, könnyű polikarbonátból készített hátsó szélvédő.

A Ford mérnökei klímaberendezést, rádiót és SYNC 3 rendszert is szereltek az autóba azok kedvéért, akik kényelmesen szeretnének
kiautózni a versenypályára, majd pedig haza. Ugyanakkor minden fölösleges súlytól megszabadították az autót, amiben így sem pohártartót,
sem a vezetőülésbe épített tárolórekeszt nem találhatunk.

A Ford GT harmadik különleges modellváltozatán minden eddiginél több szénszálas felületben gyönyörködhetünk, emellett pedig ott vannak
még az opcionális szín-kiegészítések, amelyek egyértelműen azt sugallják, hogy ez az autó a versenypályák sikánjaiban érzi magát otthon.

Az autó karosszériáján két versenysáv fut végig hosszában, amelyek felületén jól láthatók a karbonszálak – akárcsak az A-oszlopokon, az
alacsonyabban elhelyezkedő karosszériaelemek felszínén és a ragyogóra fényezett keréktárcsákon. Az utastér stílusát a matt fényű karbon-
szálas elemek határozzák meg, többek közt a küszöbök, a légbeömlők és a középkonzol. Ilyen nagy felületet egyetlen másik Ford GT-ben
sem díszítettek látszó karbonszálakkal.

A vásárlók négyféle szín-kiegészítést választhatnak (ezüst, narancs, vörös vagy kék) a tükörburkolatokhoz, a középső díszítő csíkhoz és a
féknyergekhez. A Carbon Series emellett különleges ülésmintázatot is kapott, amelynek ezüstszínű öltései a kormánykerékről is vissza+-
köszönnek. A volán mögött eloxált felületű váltófülek kaptak helyet, a műszerfalat pedig különleges embléma díszíti.

A kiválasztott vásárlók mostantól rendelhetik meg a Ford GT Carbon Series változatot.
A különleges modellből hetente körülbelül egy darab készül majd.

Bejelentkezés