Weboldalunk a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében cookiekat használ. A weboldal használatával Ön beleegyezik az ilyen adatfájlok fogadásába és elfogadja a cookie kezelésre vonatkozó irányelveket. (Adatkezelési tájékoztató)
Rendkívül sokrétű megmérettetésen bizonyíthatták tudásukat a Ford Márkakereskedői hálózat szervizeinek munkatársai a Ford ügyfélszolgálati versenyén, ahol az Év Szerviztanácsadóját keresték a Ford Magyarország szakemberei. A 2020 végén indult, 2 fordulós rangos versenyen az első fordulóra több, mint 50 ügyfélszolgálattal foglalkozó kolléga jelentkezett a Ford szervizhálózatából. Az első fordulóban a versenyzők szakmai és ügyfélkezelési tudásukat mérték össze egy online kérdéssort segítségével, melyben feleletválasztós és kifejtős kérdések egyaránt szerepeltek annak érdekében, hogy a zsűri minél átfogóbb képet kaphasson a versenyzők tudásáról. Az online teszt a Ford által elvárt olyan általános ismeretek, mint az aftersales termékek és szolgáltatások, értékesítési technika, digitális megoldások, szerviz és alkatrész gazdálkodási folyamatok mellett értékesítési és ügyfél kezelési készségekre is kiterjedt. A múlt héten rendezett döntőre az első fordulóban legjobbnak bizonyult 10 versenyző kapott meghívást. A döntőben különböző szituációs feladatokban mérték a versenyzők valós képességeit és készségekeit a Ford Regionális Tréning Centrumának munkatársai. A feladatok az ügyfélszolgálati munka főbb területeit ölelték fel, mint például az autó átvétele a munkafelvételen, panaszos ügyfél kezelése, telefonos ügyféltájékoztatás, tudásteszt, Video Check készítése és végül az autó szakszerű átadása. A verseny győztese Lovas Lajos, a Ford Hovány szerviztanácsadója lett. Lajos 9 éve erősíti a Ford Hovány csapatát, elsősorban Kecskeméten, de munkájával segíti a többi Ford Hovány márkaszerviz csapatát is. Második helyezett Gyenge Renátó, a Ford Petrányi, harmadik pedig Hernádi Péter, az Autó Nexus munkatársa lett. A verseny értékeléseként Kiss Zoltán, a Ford Regionális ügyfélszolgálati vezetője elmondta: “Célunk, hogy ebben az iparágban a legmagasabb ügyfélelégedettséggel rendelkező vállalat legyünk és egész életen át tartó ügyfélkapcsolatokat hozzunk létre. Ehhez nem csak a termék és szolgáltatás portfóliót fejlesztjük folyamatosan, de fontosnak tartjuk a márkaszervizben dolgozó kollégák szakmai, kommunikációs, és ügyfélkezelési készségeinek fejlesztését is. A szerviztanácsadók speciális képzése 5 éve folyik töretlenül, ami meg is mutatkozott a verseny színvonalán, hiszen a versenyzők alapos szakmai felkészültségről tettek tanúbizonyságot.”